Avatar billede mfs85 Nybegynder
06. april 2005 - 14:24 Der er 7 kommentarer

Netspil sælges billigt

Har et netspil, der skal sælges. Det er et spil kodet i PHP, hvor man skal sætte point på nogle udfald og enten svare ja eller nej. Hvis man svarer rigtigt, får man fordoblet sine point. Når en bruger oprettes, tildeles personen automatisk x antal point, og dem skal man så optimere.

Grunden til den skal sælges er, at en side lukker. Det koster 2.000 kr. og kan med høj sandsynlighed videresælges til en højere pris, men eftersom vi skal dække nogle omkostninger, sælger vi det til den pris, vi købte det til.

Desuden er der en indbygget funktion, som gør, at man kan sende mails til sine venner og få point for det, hvis de opretter sig.

Er du interesseret så kontakt mig på msn: bnaa0005924@bolignet-aarhus.dk
Avatar billede areon Nybegynder
06. april 2005 - 15:02 #1
øh andre end mig der syntes det er lidt svært at købe et spil man ikke må "se".

Link evt?
Avatar billede mfs85 Nybegynder
06. april 2005 - 15:15 #2
http://www.sofsolindia.com/premier/

Hvis nogen køber det, vil vi naturligvis fjerne alt reklame på siden, og evt justere nogle ting, hvis der er ønske om dette.

Så nu heller jeg snakkede med dig over msn og havde tænkt mig at vise dig det der, så det kun blev set af folk, der mente det alvorligt, men hva søren. Nu har du fået et link. Der hører naturligvis et admin panel til, som lige skal justeres, når reklamerne fjernes.
Avatar billede areon Nybegynder
06. april 2005 - 15:32 #3
nåå nu er du ved at hakke dit Site op som jeg læste var til salg tidligere idag. :)
Avatar billede mfs85 Nybegynder
06. april 2005 - 15:40 #4
Er jeg blevet nødsaget til. Desuden er netspillet aldrig blevet benyttet, så har egentlig ikke ændret noget. Skal bare have solgt netspillet.
Avatar billede nse Nybegynder
09. april 2005 - 16:03 #5
Er det ikke bare et spil du har downloaded et eller andet sted? Det er jo delvist på engelsk?
Avatar billede mfs85 Nybegynder
09. april 2005 - 18:56 #6
Nej - det er ikke et jeg har downloadet. Det er produceret ud fra mine ønsker og beskrivelser. Grunden til det er på engelsk, er, fordi det er blevet produceret i Indien. De kan af gode grunde jo ikke lave det på dansk :)
Avatar billede olebole Juniormester
20. oktober 2005 - 04:37 #7
<ole>

- men det havde nu ikke gjort noget, de havde kunnet en anelse grundlæggende HTML med tilhørende teknologier  :)

Jeg har ikke oprettet en bruger og kikket spillet igennem. Et kort kik i index dokumentets kode efter et klik på 'FAQ' har mere end opbrugt min kvote for håbløs kode i denne måned. Det kan man da ikke tage penge for ... uden at grine

/mvh
</bole>