Avatar billede nickern Nybegynder
04. april 2005 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Partner til nyt site.

hejsa

jeg har ideer til en ny side, men jeg er ikke den bedste og tror at siden kræver lidt mere end tid end jeg har...

så det jeg søger er en som kan
- lave et fedt design.
- opdatere siden.
- komme med konstruktiv kritik/feedback.
- hjælpe hvis det går helt galt.
- have tid til dette projekt.
- ikke kun arbejde for penge (da der ikke er penge involveret i starten.)

kan du opfylde disse kriterier så kan jeg kontaktes på
nickern@sol.dk

håber at høre fra dig...
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. april 2005 - 13:48 #1
og hvad laver du så ?

Hvis vi både skal lave indholdet og designet, samt holde den opdateret, hvilken rolle spiller du så?

Hvem er du? hvor gammel er du? hvad har du af baggrundserfaring?
Avatar billede nickern Nybegynder
05. april 2005 - 14:33 #2
jeg vil selvfølgelig kode og alt det, jeg hjælper på lige fod...

jeg hedder nick, 15 år, vejle, og har ikke den vilde erfaring - men kan kode alt det nødvendige - og mere til... Men som sagt er mine sider ikke blevet et hit tidligere da jeg ikke har haft ordentligt designs.
Avatar billede nickern Nybegynder
14. juni 2005 - 00:31 #3
lukket/