Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:00 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

3dchat/tabeller

Hjælp mig pleas jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan lave tabeller pleas jeg kunne godt bruge noget hjælp
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:01 #1
vis i vil se min cchat er det http://3dchatfreaks.gmfox.dk
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:01 #2
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:04 #3
Hvilke tabeller? HTML tabeller?
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:05 #4
nej 3dchat tabeller til sådan noget hvor jeg kan lave 1 tabel til vis jeg lavern oget nyt på min 3dchat
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:07 #5
Jeg aner ikke hvad du snakker om - ved du selv hvilke tabeller du snakker om?
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:08 #6
Og derudover er du vel den samme som alle de andre der beder om hjælp til 3dchat-crap?
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:08 #7
ja.... kan jeg sende dig ting her over så kan jeg vise dig hvad jeg fks. gerne vil have tabeller til og lære hvordan man kan lave til sådan noget
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:09 #8
de er jeg nok ja men jeg vil bare så gerne vide det
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:10 #9
Men kan du ikke bare sige, hvad det er for nogle tabeller du snakker om? Er det tabeller i en database?
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:10 #10
ja
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:10 #11
presist
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:12 #12
Hvorfor sagde du så ikke bare det? Og det har da intet med php at gøre`?
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:13 #13
hvad har det så med at gøre???
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:13 #14
så kan jeg oprette spørsmålet der
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:16 #15
Og derudover kræver det sikkert meget mere at tilføje et rum - eller hvad du nu vil - til din chat. At proppe en tabel i databasen er garanteret ikke nok. Men har du adgang til din database - evt. via phpmyadmin?
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:18 #16
ja jeg har...... jeg har 1 ftp adgang og det er ikke rum det er nye admin systemer
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:23 #17
FTP er ikke databaseadgang. Skulle du ikke lige principperne i PHP og SQL først - for jeg (eller nogen andre) gider ikke lave færdige løsninger til dig.

Hvor mange gange har du fået at vide, at vi ikke gider gøre det for dig gratis. SMid nogle penge på bordet (og opret det ovre under opgaver), så kan du få det helt klart og ordnet - men du skal nok have nogle kontrakter på bordet før nogen vil lave noget for dig, da du ikke lige har udvist det mest professionelle image.

Hvis du vil have hjælp, skal du selv vide hvad det går ud på først - og det aner du tydeligvis ikke en brik om!

Så find dig venligst et andet forum eller brug eksperten på den rigtige måde. Vi gider ikke det her!
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 12:26 #18
hvor kan jeg betale hende og skal jeg betale via kradit kort???? eller kan man også med mobil??
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 12:37 #19
Vi snakker jo ikke 100 kroner? Vi snakker jo timelønningerne på 200-500 kroner og et minimumstimetal på 5-10 timer - som du vist også allerede har fået tilsvarende tilbud på. Så det er jo tusinder af kroner.

Men du skal vist også være lidt over 18 før nogen vil hjælpe dig mod betaling :)

Og derudover kan du med bare et minimum af indsats og forsøg lære det indenfor en måneds tid - hvis du rent faktisk prøver!
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. april 2005 - 12:43 #20
prøv nu hør her lille ven.

Som der er sagt uttalige gange så er der ingen herinde der gider at lave en færdig løsning for dig, og ingen kan hjælpe dig med de informationer du giver.

Du aner ikke hva en database er, du ved ik engang hvad ordet FTP er. Derfor vil jeg råde dig til udskyde drømmen med en 3dchat, der er alligevel ingen der gider bruge den hvis den er fyldt med fejl, langsom pga af dårlig kode, og så mange andre ting.

Tag i stedet og brug tiden mere fornuftigt og begynd at sætte dig ind i hvad du har brug for at lære før du kan lave en 3dchat.

Her snakker jeg php,asp, databaser, gennerelle udtryk inden for internet verdenen, såsom ftp http phpmyadmin og meget mer.

Du kan låne uttalige bøger omkring det på biblioteket, og hvis du ik er gammel nok til at ha en lånerkort kan du sikkert låne din mors.
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 13:14 #21
a