Avatar billede Slettet bruger
03. april 2005 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte billeder fra Samsung SGH P510 til pc via infrarød

Min datter har en Samsung SGH P510 mobil. Vi har prøvet at flytte fotos fra telefonen over på hendes bærbare pc, en IBM ThinkPad T41 via en infrarød forbindelse.

Vi har kan godt få IR-forbindelsen til at virke. Både pc'en og telefonen bekræfter at forbindelsen kører, og Windows xp genkender mobilen med rigtig model osv.

Forbindelsen kører, men HVORDAN får vi STARTET overførslen af fotos fra telefonen?

Vi kan ikke finde noget menupunkt i telefonens menu.

Vi kan intet finde i telefonens manual overhovedet (ud over hvordan man etablerer IR forbindelsen, og her står, at man rent faktisk KAN overføre billeder til en pc).

Jeg har heller ikke kunnet finde noget ud over manuaelen i PDF format på Samsungs site. Hvordan gør man?

Jeg mener vi har konfigureret "Trådløs forbindelse" i XP korrekt. Vi har sagt "ja" til "overførsel af billeder" og angivet et bibliotek.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2005 - 21:12 #1
Okay drenge og piger :-)

Der må være nogen af jer, der har denne mobil, og ved hvordan man gør!

Schlumberger GMBH
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2005 - 21:12 #2
NU er der 200 points at tjene!
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 15:24 #3
Nå, det var åbenbart et meget svært spørgsmål :-)
Da spørgsmålet har stået ubesvaret siden 3. april 2005 lukker jeg det nu.