Avatar billede zambezi Nybegynder
02. april 2005 - 09:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Andet sprog i Dreamveawer og i PS

Hej eksperter!

Hvordan skifter man til andet sprog i DW og i PS? Jeg ved godt at det kan lade sig gøre, husker bare ikke hvordan :0)
Avatar billede zambezi Nybegynder
02. april 2005 - 09:32 #1
Fandt ud af det i DW! Hurra! Men hvad med PS? Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. april 2005 - 14:56 #2
...det vil nok være en idé at fortælle hvad du mener med PS. Jeg har en opfattelse, men hvem siger det er rigtigt.
Avatar billede zambezi Nybegynder
02. april 2005 - 15:16 #3
PS er Photoshop
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. april 2005 - 15:23 #4
Tænkte jeg nok, men ...

Hvis du mener skifte sprog, er at skifte fra f.eks. engelsk til dansk, så er der kun een vej, omkring forhandleren. Photoshop leveres kun i som eet sprog ad gangen.
Avatar billede zambezi Nybegynder
02. april 2005 - 16:48 #5
Jaa...det er mig, der har ikke stillet spørgsmållet korrekt...RETTELSER: Hvordan skriver man i Photoshoppen med Kyriliske bookstaver?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. april 2005 - 17:07 #6
På helt samme måde som i andre Windows-programmer, idet Photoshop benytter de på Windows installerede fonte.
Avatar billede zambezi Nybegynder
02. april 2005 - 17:16 #7
Hmmm...det gøre den nemlig ikke....har skiftet til russisk, men jeg får mærkelige tegne i stedet for ordentlige bookstaver..Jeg synes at der skal gøres noget i PS instillinger, men hvor og hvad?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. april 2005 - 17:21 #8
Så skal jeg lige have at vide hvilken vers. af Photoshop du har.
Avatar billede zambezi Nybegynder
02. april 2005 - 17:25 #9
7.0
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. april 2005 - 17:59 #10
Nu har jeg aldrig selv været ude i det problem, og har ikke sådan en skrift installeret.

Måske, måske: Rediger/Indstillinger/Generelt skal du måske afmærke "Vis asiatiske tekstindstillinger"

Desværre er "biblerne" på arbejdet...så det er nok det nærmeste jeg kommer det!
Avatar billede zambezi Nybegynder
04. maj 2005 - 11:45 #11
Kan stadig ikke løse problemet!! Hjælp!!!
Avatar billede zambezi Nybegynder
25. april 2006 - 10:14 #12
lukket