Avatar billede out-of-office Nybegynder
01. april 2005 - 08:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Postregel for indbakke

Hvis jeg opretter en regel som 1 "hvor linien til eller Cc indeholder personer" og 2 "kopier den til angivne mappe".
Kan jeg ikke bruge mappen "indbakke" men skal bruge dem der er i forvejen (undtaget indbakken) eller oprette en ny mappe?.
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2005 - 10:14 #1
nej du kan ikek bruge indbakken, og skal oprette en anden mappe at placere dem til (hvis jeg har forstået dig korrekt)
Avatar billede out-of-office Nybegynder
01. april 2005 - 10:57 #2
Men er der en logisk forklaring på, at man ikke kan få sine mails plac. i indbakken.
Eller er det fordi, at man opretter en bestemt type regler for afhentning af mails?.

Min familie henter(pt) hver især sine mails med en regel som er 1"Hvor Linen til Indholder Person-1 og Person-2" 2"Hent den ikke fra serveren" denne regel placerer vores mail i indbakken (kun når man ikke er Person-1 ell.2). Men reglen dur ikke hvis man er sat på som Cc.??
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2005 - 11:20 #3
En logisk forsklering ? du prøver at oprette en regel som placerer dine mails fvor de standard placeres ? det er da ulogisk at lave en regel som placerer ens mails hvor de alligevel ville blive placeret ?

Det er dine regler som ikke er lavet optimalt vil jeg mene
Avatar billede out-of-office Nybegynder
01. april 2005 - 11:36 #4
Okay det jeg efterlyser er en regel som kun henter den post hvor man er på som "til" eller "Cc" alså person-1 får kun mails til person-1.
Jeg har en konto via TDC med mulighed for 5 forskellige emails konti, og de alle brugt (i familien). Hvorfor jeg skriver dette er fordi, for det måske ikke er normalt at man opretter regler på den enkelte pc'er, for at adskillige emails?.
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2005 - 12:18 #5
opret en regel med flueben i til og CC i disse to skriver du din email adresse og i options vælger du: indeholder ikke nedenstående navn, dette gør du for både til og CC.

I handling vælger du hent ikke fra serveren.

den vil ikke altid virke, men næsten
Avatar billede out-of-office Nybegynder
01. april 2005 - 12:21 #6
Hej igen, jeg prøver lige engang om det virker...
Avatar billede out-of-office Nybegynder
03. april 2005 - 14:33 #7
Jeg fik det løst ad anden vej, tak for hjælpen.
Jeg håber at jeg afslutter rigtig på dette spøgsmål, ved at

-Trykker på Accepter
-Skriver "dette svar"
-Markere i svar
-Trykker på send

Hvorfor jeg skriver dette, er fordi jeg ikke kan se det logiske i den måde man afslutter spøgsmål/giver point på.