Avatar billede xz619 Nybegynder
31. marts 2005 - 23:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til notpron

er der nogen der vil forklare mig svaret på level 11 i notpron?

jeg har sprunget den over, og er kommet til 34 - men den der, ahh - fatter den ikke :/
Avatar billede boxer Nybegynder
31. marts 2005 - 23:30 #1
Dette fandt jeg på nettet  - jeg ved ikke om det siger dig noget?

Level 11: This one is pretty easy, look at the source code, this level is ahead of its time, so this pic is screen12.jpg, so it is ahead of its time, so typie in screen11.jpg, and there is your username and password.
Code:
Username: fucking
password: pans
Avatar billede xz619 Nybegynder
31. marts 2005 - 23:35 #2
uh - det er der det kom fra :P
Avatar billede xz619 Nybegynder
31. marts 2005 - 23:36 #3
smid et svar
Avatar billede boxer Nybegynder
31. marts 2005 - 23:56 #4
Ok
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. april 2005 - 00:23 #5
Kendte ikke den side :)
Men nu er jeg selvfølgelig gået igang med den.
Og jeg kan ikke finde ud af nr. 3!!! ARGHHHHH
http://deathball.net/notpron/false/gototheothersite.htm  xz619? please...
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. april 2005 - 00:25 #6
AHA! got it.. hehe snedigt
Avatar billede snowball Novice
01. april 2005 - 01:15 #7
Not Pr0n er en lækker række gåder som man nemt kommer til at bruge mange timer på. Er selv nået til level 72, hvor jeg så til gengæld sidder ret fast ;/

Kan kun opfordre folk til at prøve det - http://deathball.net/notpron/ - men lad nu være med at snyde selvom man på nettet kan finde løsningen til mange at gåderne.