Avatar billede conehead Nybegynder
31. marts 2005 - 17:27 Der er 4 kommentarer

Kolonne slettet?

Jeg havde en tabel bestående af to kolonner som jeg fyldte data i. Ingen problemer der.

Så slettede jeg den ene kolonne, hvorefter jeg ville fylde data i den tilbageværende. Imidlertid får jeg en exception, der siger, at jeg stadig skal fylde data i den kolonne jeg netop har slettet.

Jeg bruger MS Visual Studio til at designe min tabel. Jeg har efterfølgende genstartet maskinen. Dette hjælper ikke. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. marts 2005 - 18:08 #1
Jeh ville nok starte med at checke hvordan tabellen ser ud udenom Visual Studio
Avatar billede janus_007 Nybegynder
31. marts 2005 - 22:42 #2
Nedlæg dine datasets og genopbyg dem igen! Hvis det stadig ikke virker så bliver du nødt til at oprette nogle helt nye datasets med andre navne.
Avatar billede conehead Nybegynder
01. april 2005 - 09:40 #3
Ja tak Janus det hjalp mig. Jeg måtte genoprette både adapter og dataset igen, og så fungerer det. I den autogenrerede kode kunne jeg også se, at der var en henvisning til den slettede kolonne.
Avatar billede conehead Nybegynder
15. april 2005 - 14:55 #4
vil du ha point Janus?