Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
29. marts 2005 - 23:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nokia - udgang til f.eks. højtaler-anlæg

Jeg kunne godt tænkte mig at vide om det er muligt at få et kabel som kan sættes i en nokia-mobiltelefon og virke som en udgang til den lyd som afspilles på telefonen?

F.eks. hvis telefonen ringer skal ringetonen kunne forstærkes gennem et anlæg.
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 23:38 #1
Til nogle modeller ja, (dem der findes carkit til), men ellers kræver det at man slev laver det.
Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
29. marts 2005 - 23:44 #2
Jeg havde nemlig tænkt på at ved et normalt headset burde man kunne hive lyder over i et anlæg, men der burde da være nogen som har lavet det så man ikke skal til at bøvle med det selv.

Jeg ser gerne links til mere info eller et sted hvor det kan købes :)
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 23:50 #3
det er nok nemmere du lige fortæller hvilken model det skal passe til ;)
Avatar billede ahave Nybegynder
30. marts 2005 - 01:20 #4
Mon ikke det er den her du er interesseret i, denne er til 6230, men fåes også til andre: http://www.thansen.dk/product.asp?c=435414407&n=1190268139&pn=1190268140
Der kan du bruge et minijack-phono stil til dit stereo.
/ahave
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 04:27 #5
Kunne man måske forvente noget feedback ?