Avatar billede dosdesign Juniormester
28. marts 2005 - 19:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

osCommerce warning hjælp !

Hej jeg har en fejl på min webshop øverst med lyserød baggrund som lyder:

"Warning: The sessions directory does not exist: /tmp. Sessions will not work until this directory is created."

Hvordan fjerner man den, jeg har prøvet at bare lave en mappe i roden af shoppen, der hedder tmp og med 777 cmods ?

Jeg kunne ikke se noget under install om en tmp mappe ?
Avatar billede dosdesign Juniormester
28. marts 2005 - 21:04 #1
Jeg har selv fundet løsning via osCommerce.com forum

http://forums.oscommerce.com/index.php?showtopic=143440&st=0&p=580866&#entry580866

Hvis nogen har samme problem !
Avatar billede dosdesign Juniormester
20. januar 2011 - 00:06 #2
lukker