Avatar billede mikkeloliver Nybegynder
27. marts 2005 - 23:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hjælp til Design =totussinde point

jeg giver 2000 point til den der kommer først og tilbyder at lave og aflevere et godt design til  min hjemmeside.
Jeg bestemmer selv hvad der skal være på men DU skal gøre den speciel, med de ideer jeg gir dig.
jeg giver min mail til den der skal hjælpe mig så jeg kan sende mine ideer til dig.
Du får 500 som tilmelder og får så 1500 når jeg har modtaget resten.
MVH Anne
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2005 - 00:32 #1
He he
Avatar billede mikkeloliver Nybegynder
28. marts 2005 - 00:33 #2
hvad så ?
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2005 - 00:39 #3
Der er næppe nogen der vil designe en side til dig for 2000 p. - normalt betaler folk mange tusind kr. for en side - så din ide' er nok lidt på månen. Du sælger vel ikke mig en total PC for 2000 p. - eller???
Avatar billede popsy Novice
28. marts 2005 - 00:49 #4
Som du nok allerede har erfaret, så er 200 points max for en opgave på eksperten :)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2005 - 00:53 #5
Og Eksperten er vel mere hjælp til selvhjælp, end en købmandsforretning...
Avatar billede mikkeloliver Nybegynder
28. marts 2005 - 01:43 #6
hov hov slap lige af kammerat .... det var ikke et proffecionel job jeg bad om. kun hjælp til design så prøv lige at læse en gang til, jeg har selv det hele parat og har selv program til at færdig gøre jeg mangler bare ideen.
LUKKER SLUKKER
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. marts 2005 - 09:29 #7
hvis du mangler ideer kan du prøve at kigge siderne www.templatemonster.com og www.cwd.dk igennem for inspiration
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2005 - 11:52 #8
Jeg er en rimelig god læser, og ser stadig dette som et forsøg på at få nogen til at lave din side for 2000 points - så jeg venter med at slappe af til jeg kommer på arbejde i morgen!

Citat:

1. "...tilbyder at lave og aflevere et godt design..."
2. "...men DU skal gøre den speciel..."
3. "...får så 1500 når jeg har modtaget resten..."

He he he...
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. marts 2005 - 14:49 #9
tror du kan slappe af i lang tid mjl for brugeren har deaktiveret sig selv og ikke længere aktiv ;)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2005 - 14:58 #10
Okay - he he - jamen brugeren skal vel også se at komme i gang!
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. marts 2005 - 14:59 #11
haha :)