Avatar billede reset Nybegynder
27. marts 2005 - 11:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl 1719

Jeg har downloaded en trial af der meget roste antivirusprogram
Kaspersky, men under installationen får jeg følgende meddelelse:

Error 1719, The Widows Installer Service could not be accessed. This can occur if you are running Windows in safe mode, or if
the Windows Installer is not correctly installed. Contact your support personnel for assistance.

Hvad så. Kan der gøres noget?
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 11:26 #1
Prøv følgende:
Start -> Kør... -> sfc /scannow

Den retter ødelagte systemfiler, HUSK at have din Windows cd klar
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. marts 2005 - 12:07 #2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 16:00 #3
Fik du løst problemet ?
Avatar billede reset Nybegynder
19. april 2005 - 21:54 #4
Hej trekkies og tonnybrandt.Først undskyld min lange svartid, det er pinligt, især når i var så hurtige til at prøve at hjælpe. Men, jeg prøvede at køre scannow uden resultat. Det andet forslag veg jeg lidt uden om, da det så lidt vanskeligt ud. Så  gik jeg i nogen tid og fintænkte over problemet. Og pludselig så jeg lyset. Jeg prøvede simpelthen at slå antivirus og firewall fra-og vupti, så var der ikke længere noget problem med at installere.
Men hvad nu med de 30 point? Hvordan fordeler jeg dem?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. april 2005 - 22:24 #5
Hvad med 50% til hver ?
Vi var vist lige langt fra løsningen ..

Men det vil også være iorden at tage pointene tilbage da du jo faktisk selv løste problemet.

Det bestemmer du. Her er ihvertfald et svar fra mig ..
Avatar billede trekkies Juniormester
19. april 2005 - 22:35 #6
Jeg tror at jeg spinger over i dag.

Godt at du fik løst dit problem.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. april 2005 - 23:28 #7
Så synes jeg du skal tage pointene tilbage.

Læg selv et svar og marker herefter dit navn nede til venstre og tryk så accepter.
Avatar billede reset Nybegynder
20. april 2005 - 21:01 #8
Okay.Jeg følger jeres råd og takker ihvertfald for ulejligheden og jeres tålmodighed.
Avatar billede reset Nybegynder
20. april 2005 - 21:10 #9
??