Avatar billede phliplip Nybegynder
25. marts 2005 - 12:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pris på BiPBiP.DK

Hej!

Har fået tilbudt 850,- DKK for domænet bipbip.dk .. Andre jeg har snakket med syntes det er i underkanten.. Og så kom jeg til at tænke på hvad domæner egentlig går for?

Nogen der har eksempler på hvad andre domæner går for eller hvad jeg skal tage for bipbip.dk

Lige pt. bliver det mest brugt til testmiljø / projekter..

Og det er ikke fordi jeg GERNE vil af med det..
Avatar billede keysersoze Guru
25. marts 2005 - 13:10 #1
i bund og grund er et domæne ikke mere værd end det man har givet for registreringen - altså lige omkring 100,-

I tilfælde hvor man så har fundet et eller andet meget specielt navn kan prisen selvfølgelig meget hurtigt stige - om det så er til 1.000, 10.000, 100.000 eller endnu mere må være meget en vurderingssag.

Personligt syntes jeg ikke at bipbip.dk er et specielt fedt navn og jeg ville ikke selv give mere for det end hvad en nyregistrering kostede så set ud fra det punkt er 850 et pænt beløb også set i forhold til at du for så vidt ikke umiddelbart har noget specielt tilhørsforhold til navnet.

Omvendt set må man jo også prøve at se på hvad køber måske kan få ud af navnet - måske er det en tilfældighed og så er prisen vel ok, men måske er det noget den eventuelle køber ikke kan leve uden og som der kan tjenes en del penge på og så er 850 langt fra nok.

Det jeg vil hen til er primært, at det ene og alene er en vurderings-situation fra din side om hvorvidt navnet betyder mere end 850,- for dig.
Avatar billede ibleif Nybegynder
25. marts 2005 - 16:03 #2
En fortjeneste på 800% på bipbip.dk .. det er udemærket! Havde taget imod det tilbud!

// Ibleif
Avatar billede phliplip Nybegynder
24. april 2005 - 21:17 #3
Hvis i vil ha' points så smid et svar ;)

Gav dem en høj pris.. det ville de ikke.. det må de jo selv om ;) Jeg har stadig mit domæne!
Avatar billede keysersoze Guru
26. april 2005 - 19:45 #4
svar :)