Avatar billede bootha420 Nybegynder
23. marts 2005 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt ? til XP Dansk vs. engelsk.

Når det nu ikke er muligt at geninstallere den engelske version efter man har installeret den danske version uden at miste sin HD så er mit spørgsmål om der er andre muligheder som det ser ud nu... Kan man gøre noget andet med sin XP recovery cd dansk version..??? Alt har interesse..
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2005 - 22:27 #2
Hvorfor lave den til engelsk?
Avatar billede bootha420 Nybegynder
23. marts 2005 - 22:38 #3
Hmm.. det har jeg på min nuværende pc og har faktisk altid kørt med det... Så derfor ville jeg også gerne ha det nu... Men det lyder ikke rigtig til at jeg har nogen særlig god sag her... ;) Men ihvertfald takker jeg for jeres hjælp....