Avatar billede hellfishdk Nybegynder
23. marts 2005 - 17:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilken CMS-løsning i .NET

Jeg leder efter en CMS-løsning som er i et .net miljø. Endvidere skal databasesystemet være kompatibelt med Oracle.
Er der nogen der har nogen gode ideer til hvilke jeg skal kigge efter?
Avatar billede ladyhawke Novice
23. marts 2005 - 17:23 #1
Sitecore kan anbefales, men det afhænger af om formålet er komercielt (Sitecore er lidt bekosteligt).
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
23. marts 2005 - 17:30 #2
Jeg evaluerer sitecore lige pt, og jeg synes der er lidt huller i systemet mht til brugerdokumentationen (den er ikke dybdeborende nok). Så jeg vil gerne vide om der er andre produkter, evt open source, der kan give en sådanne løsning. Det ville også være en fordel, hvis interfacet er på dansk (eller at der er mulighed for at kunne oversætte det, også til andre sprog).
Avatar billede ladyhawke Novice
23. marts 2005 - 18:36 #3
Sitecore er dansk produceret! Og brugerdokumentationen er ikke dårlig, men det tager lidt tid at sætte sig ind i detaljerne vedr. selve udviklingen i Sitecore...

Det at vedligeholde og oprette information er ret let... og det kan gøres på dansk hvis man ønsker det....
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
23. marts 2005 - 18:42 #4
Sitecore er ok, men brugervenligheden vedr dokumentation halter. Fx hvis jeg skal installer nogen package, så står der nogen gange at man skal tilføje en line i sin web.config fil. Men der står nogen gange ikke hvilke parametre de tilføjet linier skal hører ind under.

Det jeg efterlyser er andre alternativer i stil med sitecore.
Avatar billede ladyhawke Novice
23. marts 2005 - 19:04 #5
Avatar billede ladyhawke Novice
23. marts 2005 - 19:31 #6
Avatar billede areon Nybegynder
24. marts 2005 - 09:05 #7
hmm hellfish med de priser de har derinde kan jeg da tilbyde dig at leje en .net / oracle Haj der kan lave dit eget som matcher dine egne behov..

se gerne www.net4you.bg/lejenprogrammoer

Jeg kan ligeledes give en pris på det som enkelt projekt.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
30. marts 2005 - 14:53 #8
Jeg er kun interesseret i de "færdige" løsninger, på nuværende tidspunkt. Desværre areon.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
05. april 2005 - 20:24 #9
Denne tråd lukkes...
Avatar billede ladyhawke Novice
05. april 2005 - 20:32 #10
Vil bare lige vide hvad resultatet blev? Du var ved at kigge på sitecore, men har ikke kommenteret composite pverhovedet... Bare lukket tråden.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
07. april 2005 - 20:30 #11
Composite ser også ok ud. Men det var mere noget open source jeg ledte efter. Men jeg sætter lige det hele på hold, indtil videre...

Ladyhawke du kan godt få dine point, hvis du vil (og jeg lige ved hvordan jeg kan give dig dem, nu tråden er lukket)?
Avatar billede ladyhawke Novice
07. april 2005 - 21:58 #12
Du har relativt høje krav i forhold til at det skal være både .net og opensource og Sitecore ikke er godt nok (ikke open source). Synes ikke det helt fremgik af spørgsmålet...

Nu ved jeg ikke præcis hvad det er du vil med det, men har du kigget på om nogen af ASP.NET starter kits'ne kan bruges?

Mht. point, hvis du gerne vil opretter du et nyt spørgsmål som henviser til dette, men det var nu mest for at finde ud af hvad der skete med dit spørgsmål...