Avatar billede nickern Nybegynder
23. marts 2005 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Design - hvordan lærte du det? og findes der tutorials til det

Hejsa

JEg sidder og vil gerne lære at lave et ordentligt design...

Så jeg ville høre jer andre om hvordan I lærte at lave seje designs?

og

Ved I om der findes tutorials på nettet - helst på dansk - til sådanne ting?
Avatar billede venchil Nybegynder
23. marts 2005 - 12:50 #1
Inspiration... Jeg går ofte i meget lang tid og tænker over mit design. Men først og fremmest: Hvad skal dit design indeholde?
Menu, Indhold, Links, Banner, Logo
Alt sådan noget. Derefter, så kunne du jo prøve at tegne det i Photoshop eller på et stykke papir. Finde nogle gode og brugervenlige farver. Så er du faktisk kommet meget langt. Hvis du ikke er så god til photoshop, eller slet ikke har det, så ville jeg:
1. Anskaffe mig det fremragende program, hvis du ikke allerede har det
2. Læse nogle dejlige guides www.comigang.dk og www.good-tutorials.com er gode steder fot begyndere :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. marts 2005 - 15:22 #2
snart med at kigge lidt rundt på www.cwd.dk hvor du kan få inspiration

og så kan du finde guides på http://webmaster.hephey.dk www.comigang.dk og www.prodic.dk som alle 3 har danske tutorials
Avatar billede nickern Nybegynder
14. juni 2005 - 00:31 #3
lukket/