Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 14:35 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Nye ideer til mit site

HEjsa

jeg skal have noget nyt på mit site - men hvad?

Har du nogle ideer?

sitet er http://www.ittraffic.com/shoplisten

Håber I kan hjælpe.

Alle der kommer med relevante ideer - som kan bruges får points
Avatar billede diggerx Nybegynder
22. marts 2005 - 14:44 #1
2 point! du lægger da godt nok op til den helt store point fest!! :0)
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 14:46 #2
hvorfor er alle utilfredse med pointsne når jeg opretter - hvad kan du bruge de points til?

man svarer jo ikke for at få pointsne men for at hjælpe andre webmasters
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 16:19 #3
Nu kan jeg se at du har den link guide pt, men hvad med en joke-funnypics side?, dem er der altid gang i, og så opret dig en "tilmeld nyhedsbrev" og sug email adresser til blandet nyheder og reklamer. Hvis du giver den en chance over et godt stykke tid, kan du sagtens få et par tusinde medlemmer.
Har givet dette eksempel da det er lidt i samme ramme din nuværende side køre i, altså at få lidt lommepenge ind via din side.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 16:19 #4
og jeg vil være tilfreds med 2 points ;)  hjælper gerne
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 17:04 #5
jeg har faktisk prøvet engang at lave mig et mailsystem - men da jeg ikke var sikker på om det fuckede har jeg ikke lagt det ud endnu...
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 18:15 #6
prøv at kigge på www.hotscripts.com  der findes enorme mængder af software og scripts gratis. Og hvis du kigger under php - og søger på maillist så finder du helt sikkert et færdigt et du nemt kan sætte op på
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 19:56 #7
ok tak
Avatar billede fillen Nybegynder
05. april 2005 - 19:04 #8
Det kunne hjælpe hvis det blev lidt mindre "jeg vil tjene penge".
Det er jo tydeligt at du kun har lavet siden for at tjene en masse penge på bannersystemer.

Jeg forstår dig egentligt godt...
-Laver selv hjemmesider der minder om din, men man skal huske at have noget indhold med, som ikke bare er reklamer.
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:55 #9
fillen - jamen jeg lavede siden med konceptet de bedste tilbud på nettet! hva indholdk an man så have?

jeg har selv tænkt på meningsmålinger men jeg har ikke koden endnu...