Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
28. marts 2001 - 09:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Palm Vx - rammer ved siden af

Det er dagligt, at jeg bliver nødt til at finjustere via digitizer hvor min pen rammer.

Jeg ved, at ved stød mm. kan det spolere præsitionen, men min ligger såmænd bare i min lomme.

Er det en kendt uhensigtmæssighed ved Palm.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 09:50 #1
Jeg har ikke oplevet det med min i hvert fald.. og den ligger og roder i tasker og lommer.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. marts 2001 - 09:54 #2
Vi har 20-25 V og Vx\'ere i omløb her i huset. På enkelte har vi konstateret tilsvarende problemer. Problemer er blevet løst ved at lave en cold reset, og derefter installere seneste OS opdatering (http://www.palm.com/support/35upgrade/)

Dette er løsningen jeg fik fra palm\'s telefonsupport. Og det ser ud til det fungerer :)

Løser dette ikke problemet, bør du selv tage fat på Palm Support:

phone: 35 44 55 73
email: eurosupport@palm.com

NanoQ
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. marts 2001 - 15:50 #3
Jeg har samme problem, dog langt fra behov for daglige justeringer af min digitizer.

Kenneth_axelsen >> Gider du vende tilbage med info på, om det hjalp? Jeg går ud fra, at du ikke har kunnet nå det inden du accepterede NanoQ\'s svar :o)

/Rob
Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
29. marts 2001 - 09:25 #4
Fik downloaded 35upgrade til min Vx, men opdateringen sagde, at det var forkert version ??

Kørte åbenbart med v3.5 allerede og regner derfor med, at det var skylden til at jeg ikke kunne komme videre.

Fik dog opdateret med Palm OS Software 3.5.2 update istedet fra http://www.palm.com/support/downloads/.

Nu giver jeg det lige noget tid, for at se om dette har afhjulpet problemet.

/KAX
Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
02. april 2001 - 15:55 #5
Hmmmm - idag rammer jeg 2 punkter over det ønskede. Dvs. at opdateringen til Palm OS Software 3.5.2 IKKE har afhjulpet mit problem.

At tage kontakt til Palm Support.
Avatar billede hobbez Nybegynder
02. april 2001 - 16:10 #6
Tak for tilbagemeldingen - hvis du hører noget nyt, så håber jeg du poster igen.

/Rob
Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
02. april 2001 - 16:11 #7
Palm\'s hotline siger, at problemet er 3. parts produkter (spil mm.) som forårsager fejlen.

Løsning skulle være, at hardware-reset Palm, og slette alle programmer under  c:\\palm\\\"user\"\\backup inden der synkroniseres igen.

Herefter kunne man så gå igang med at installere et program af gangen, og derved finde synderen.

Hvis ovenstående ikke virker, er det et fysisk problem.

/KAX
Avatar billede persa Nybegynder
20. februar 2002 - 10:35 #8
Kender godt problemet, og jeg skiftede med at lægge den "på hovedet" og omvendt. Har lige opgraderet så tak for rådet hvis det er en muligløsning.
Jeg kan bare ikke forstille mig at det skulle være et softwareproblem, for det opstår ikke under drift, men når jeg tænder den igen.