Avatar billede germann Nybegynder
20. marts 2005 - 18:36 Der er 1 løsning

Netværksdrev meget langsomt

Hej Alle,

Jeg har flere forskellige netværksdrev og bruger windows xp SP2. Når jeg forsøger at gå ind på et bestemt, så tager det meget lang tid ca.20 min. Jeg har sammenlignet min PC med en anden, som ikke har nogle problemer med hensyn til rettigheder m.m. Det ser ens ud, men der må være noget jeg har overset.

Det skal lige siges at problemet var der også da jeg kørte SP1.

Jeg har lavet en windows 98 installation via Virtual PC. Når jeg går ind på netværksdrevet der, så virker det perfekt.

Kan nogle hjælpe.

Germann
Avatar billede germann Nybegynder
19. december 2005 - 11:46 #1
Jeg havde installeret FIX-IT 5. Dette er nu fjernet og det hele kører perfekt