Avatar billede themepark Nybegynder
20. marts 2005 - 17:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning af alle text nodes i fed

Jeg har efterhånden arbejdet så meget med XSLT på det seneste, at jeg ikke kan se selv de simpleste løsninger :( Derfor dette spørgsmål.

Hvordan kan jeg udtrække text nodes fra alle mine elementer og skrive dem med fed?

Mit forsøg på et stylesheet:

<xsl:stylesheet version="2.0" xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform">

  <xsl:template match="/">

    <HTML>

    <HEAD>

    <TITLE></TITLE>

    </HEAD>

    <BODY>

    <xsl:apply-templates/>

    </BODY>

    </HTML>

  </xsl:template>

  <xsl:template match="*">

<b>

<xsl:value-of select="."/>

</b>

  </xsl:template>

</xsl:stylesheet>

Jeg vil ikke lave en template match på text(), da jeg også skal udtrække informationer om de forskellige elementer senere, lige nu prøver jeg bare at få tingene til at virke. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede themepark Nybegynder
21. marts 2005 - 10:27 #1
Jeg bør måske lige tilføje, at jeg gerne på en eller anden måde vil matche dels på mit rod element (den øverste match) og på alle andre elementer PÅNÆR mit rod element (den nederste), og det er det, jeg ikke kan få til at virke.
Avatar billede themepark Nybegynder
25. marts 2005 - 17:19 #2
Åbenbart ingen, der gider hjælpe :(
Avatar billede themepark Nybegynder
25. marts 2005 - 17:19 #3
Så jeg lukker