Avatar billede stefanchr Nybegynder
19. marts 2005 - 09:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Drivere til Bærbar

Hej, jeg har været ved at se på en bærbar computer på internetet. Regner med at købe den uden Windows XP fra siden, da jeg kan få det billigere et andet sted. men hvad nu når man køber sådan er, så følger der vel eventuelle drivere med som win XP måske ikke har, så der ik blir problemer når jeg skal installere det på den??
Avatar billede john.doe Nybegynder
19. marts 2005 - 10:13 #1
Ja det gør der til næsten alle bærbare.
Avatar billede nopsen Ekspert
19. marts 2005 - 14:51 #2
du kan altid få fat i driverne på producenten af den bærbars hjemmeside, det vil jeg anbefale dig, da de tit er nyere end dem der ligger på den medfølgende cd.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. april 2005 - 17:20 #3
lukketid? ville være rart med en tilbagemelding.