Avatar billede aorta Nybegynder
18. marts 2005 - 01:00 Der er 2 kommentarer

Mangler software til gruppekalender

Mangler et program, der kan indeholder en gruppekalender, som alle har adgang til.
Programmet skal gerne indeholde et generelt management værktøj til booking af konsulentbesøg, remindere etc.
Samt mulighed for at oprette "blokke" af f.eks. 4 besøg som så går igen måneden efter.
Videre bør den have en slags kundedatabase funktion etc.

Det skal vel køre over Exchange Server ??

Håber nogen har nogle erfaringer og kan hjælpe.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
18. marts 2005 - 08:32 #1
Hvis du har en exchange server, kan du jo lave en fælles kalender i Public folders. Der kan du også lave et fælles adresse kartotek. Ved godt at det næppe kan kaldes en kunde database, men det er da en samling ;-)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2005 - 08:49 #2
exchange central som du kan finde her http://www.ms-add-on.com/ kunne også være en mulighed