Avatar billede ahave Nybegynder
18. marts 2005 - 00:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende karma

Det er ikke fordi det betyder særlig meget for mig, men under karma står der "Der er ingen resultater der passer til din forespørgsel", selvom min karma er vist i spørgsmål.

Jeg er sådan set ligeglad, men en fejl kommer jo sjældent alene.
/ahave
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2005 - 00:33 #1
det samme hos alle, man kan kun læse nye karmatildelinger (hos mig fra den 2. mar.05)
Avatar billede ahave Nybegynder
18. marts 2005 - 00:38 #2
Det er ok for mig, men bare endnu et ekspempel på IDG's holding overfor en fantastisk reklameplads som exp er. Måske skulle man begynde at lave lidt lobby arbejde for at et seriøst selskab skulle investere i exp. Det er jo lidt mystisk at et it selskab som IDG ikke har meget til overs for de selvsamme mennesker som skaber deres økonomiske grundlag. Men whatever, det er sikkert den samme holdning der holder exp i live.
/ahave
Avatar billede ahave Nybegynder
18. marts 2005 - 01:43 #3
Og hvis jeg havde været en smule mere opmærksom, ville jeg kunne se at spørgsmålet allerede var oprettet....pinligt....