Avatar billede eksplayer Nybegynder
17. marts 2005 - 19:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Typo3 templates?

Er gået i gang med at kigge på Typo3 og vil derfor høre om der nogle der ved hvor man kan hente gratis templates til systemet.
Avatar billede ladyhawke Novice
17. marts 2005 - 19:54 #1
Avatar billede eksplayer Nybegynder
18. marts 2005 - 15:40 #2
kanon - men kan det passe at der kun er to?

Nogen der kender til sider med flere gratis templates til Typo3?
Avatar billede ladyhawke Novice
18. marts 2005 - 16:49 #3
kender kun den ene side med gratis templates, men hvad er der i vejen for at lave dem selv? Der er vejledninger og videoer på Typo3's hjemmeside
Avatar billede eksplayer Nybegynder
19. marts 2005 - 12:23 #4
Det har jeg helt sikkert også tænkt mig at kigge nærmere på - er allerede godt igang med videoerne. Synes også bare det kunne være nice med nogle templates. Men smid et svar så jeg kan give point.
Avatar billede ladyhawke Novice
19. marts 2005 - 13:41 #5
ok, rigtig god fornøjelse :o)
Du kan med fordel melde dig på en eller flere mailing lister for typo3, der kan man stille og svare på spørgsmål, hvis man har et problem der ikke umiddelbart er dokumenteret.

Men jeg undrede mig nu også over at der var så få start tilbud på templates. Der er dog nogle stykker indbygget fra starten (i hvert fald i quickstart pakken)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
19. marts 2005 - 14:45 #6
Takker for hjælpen ;)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
21. marts 2005 - 09:07 #7
Hey - håber det er ok med et ekstra spørgsmål selvom jeg havde accepteret svar

Du nævner mailing lister for typo3, og jeg har lige meldt mig til den danske nu. Men efter jeg har postet et spg og fået et svar - hvordan besvarer jeg så dette? Sender man bare en mail med den samme overskrift? - eller hvordan fungerer det?
Avatar billede ladyhawke Novice
21. marts 2005 - 11:40 #8
Du vælger bare besvar/reply og skriver hvad du gerne vil, det bliver så sendt til alle på listen. Du skal kun skrive til specifikke personer på listen  direkte, hvis det er privat "snak"
Avatar billede eksplayer Nybegynder
21. marts 2005 - 14:54 #9
Jeg har fx fået en mail idag med tre "Messages" i - og hver message har et message id (en email) - er det den jeg så skal besvare? Ellers tror jeg ikke rigtig jeg forstår hvordan man besvarer :(
Avatar billede ladyhawke Novice
21. marts 2005 - 21:43 #10
er det ikke samme emne?

Jeg får mail med et spørgsmål ad gangen, men når nogen besvarer spørgsmåls mailen så bliver det foregående sendt med (som regel da) så du skal ikke andet end at vælge den mail du vil svare på og så besvare den. Så skriver du dit svar som du plejer når du besvarer en email. listens mailrobot sørger for at sende den til alle, når den modtager din mail.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
22. marts 2005 - 16:59 #11
Jeg har fået en mail med følgende:

Today's Topics:

  1. OT: Plone/Python job... (Troels Kjær Rasmussen)
  2. Upload af Typo3-site? (typo3@sol.dk)
  3. Re: Upload af Typo3-site? (Jakob Rohde)

...og så er der en message til hver.

Nå, men jeg prøver at besvare mailen og ser hvad der sker. Tak for hjælpen
Avatar billede ladyhawke Novice
23. marts 2005 - 00:01 #12
hmmm har du valgt at få en digest mail (altså en samlet mail for hver dag?) Du kan skrive til listen hvis der er problemer med det (du fik adressen da du meldte dig til) så skal de nok hjælpe