Avatar billede jesper_bn Nybegynder
14. marts 2005 - 17:06 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken pocket pc bør jeg købe?

Hej. Håber i kan hjælpe med disse spørgsmål.
1. Hvilken pocket pc skal jeg købe? (til navigation)
2. Kan man opdatere landkortene på nettet/hvad koster det?
3. Kan man købe landkort til de lande man mangler feks. kroatien.
4. Hvor stor ramkort skal man købe extra hvis man skal have plads ruten Danmark->Kroatien? evt. links
Avatar billede thiesens Nybegynder
14. marts 2005 - 20:46 #1
kig lidt på pdaland.dk, eller evt klingtech.dk/
Avatar billede mtj111 Novice
14. marts 2005 - 21:21 #2
Hej

spørgsmål 2+3 kan jeg svare på:

2: Nogle kortudbydere tilbyder opdateringer. Men min kortproducent gør ikke. Så måske.
3: Ligesom den ovenfor: måske. Kun nogle udbydere tilbyder det.

Hvis du ser en god PDA så undersøg hvilket kortmateriale der bruges...

Om et par år har jeg tænkt mig at købe et helt nyt kortprogram, dvs. HELT ny navigation med opdaterede kort. Den mulighed har man altid; fjerne det gamle, installere noget nyt ;)

Michael
Avatar billede evildoctor Praktikant
15. marts 2005 - 20:26 #3
Hej.
Kig evt. også på PDAmed.dk, det er ganske vist en side målrettet læger og medicinstuderende, men der er en god debat.
Mit bud vil umiddelbart være at gå efter en model med VGA-skærm. Der kan være lidt software-mæssige problemer med ældre programmer der ikke understøtter skærmstørrelsen, men det ændrer sig nok gradvist.
De to bedste bud er nok HP4700 eller LOOX720. Det der kan afgøre dit valg er processorhastigheden alt efter hvad du skal bruge den til.
For hukommelseskort check edbpriser.dk, SD-kort er efterhånden ret billige.
Avatar billede kalbrech Nybegynder
23. marts 2005 - 22:16 #4
Hvis du skal navigere - så kig lige forbi www.tomtom-user.dk . 11.000+ brugere, og en del om pda`er mm.

kalbrech
Avatar billede mtj111 Novice
02. august 2005 - 13:27 #5
På tide at få lukket?
Avatar billede mtj111 Novice
06. november 2005 - 20:50 #6
Hallo?
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
14. juni 2006 - 16:38 #7
tak og undskyld ventetiden
Avatar billede mtj111 Novice
14. juni 2006 - 17:07 #8
Jeg siger mange tak :-)