Avatar billede lbknudsen Praktikant
14. marts 2005 - 10:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering mellem to PC

Min PDA (2210) er mellemleddet mellem min arbejds- og hjemmepc.
Problemet er, at alle aftaler i "sommertidshalvåret" er af forkert varighed enten på den ene eller den anden PC.
Ex: en fødselsdag på ARB pc har en varighed på én dag. Efter at have synkroniseret hjemmepc, strækker fødselsdagen på hjemmepc sig over to dage (på trods af, at hvis aftalen åbnes og "gentagelsen" undersøges, så står den korrekt!!!).
Ændres aftalen på hjemmepc til det rigtige, så vil arbejdspc vise fødselsdagen som varende to dage (stadigvæk: hvis aftalen åbnes og "gentagelsen" undersøges, så står den korrekt!!!).
Begge Outlook (2000 på arbejde, 2003 hjemme) er uden automatisk ændring til sommertid. Dette er forsøgt valgt med det resultat, at alle aftaler på PDA blev forskudt en time, og det kan jo ikke være rigtigt.
Under alle omstændigheder så er aftalerne på PDA af den rigtige varighed.
Nogen der kan hjælpe???
Avatar billede dennisbj Nybegynder
15. marts 2005 - 10:43 #1
har haft noget der ligner det der, du skal lige tjekke hvad du har sat den til i regionerne der skal alle pc'er være ens, også selvom tiden og datoen vises ens.
Avatar billede lbknudsen Praktikant
15. marts 2005 - 12:33 #2
Det er hermed gjort, jeg bruger lige en dags tid  på at se resultatet.
Avatar billede katborg Praktikant
21. marts 2005 - 20:38 #3
Både tidszone og sommer-/vintertid skal være ens alle 3 steder.

Jeg får fx. problemet hvis jeg er ude at rejse i en anden tidszone.

Ændre tidszonen på iPAQ - ingen problemer, men ændring af tidszone på min bærbare spolere det hele :-(
Avatar billede lbknudsen Praktikant
23. marts 2005 - 14:28 #4
dennisbj - jeg skal bruge et svar, hvis du vil have pointene!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
23. marts 2005 - 15:36 #5
svar :)
Avatar billede lbknudsen Praktikant
02. april 2006 - 21:36 #6
Lukker...
Avatar billede katborg Praktikant
02. april 2006 - 21:42 #7
Hmmm
Først siger du at dennisbj skal ligge et svar hvis han vil have point.

1 år senere afviser du svaret og tildeler dig selv pointe ???