Avatar billede codemanager Nybegynder
13. marts 2005 - 14:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

siden vil ikke vises på alle computer

Hey

jeg er ved og hjælpe en med og lave en hjemmesidé, men problemet ligger i at siden ikke kan vises på alle computer
siden hedder www.aaseogkurt.dk

så jeg ville høre om der er nogle der kan hjælpe med og finde frem til en fejl... siden er lavet i Microsoft Office Publisher 2003 kan dette havde noget og sige
Avatar billede cob Nybegynder
13. marts 2005 - 14:30 #1
det kunne måske have noget at gøre med at siden fylder flere megabytes....?!?! - så ja, jeg tror godt at du kan regne med at det er fordi den er lavet i publisher.... prøv evt noget frontpage....(og det bliver så den første og sidste gang jeg anbefaler frontpage)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. marts 2005 - 14:31 #2
joooo - siden http://www.aaseogkurt.dk/ ka' godt komme frem men selv med min 512 forbindelse skal den loade "et eller andet" (fuld aktivitet ifølge netværksmåler) i 2-3 MINUTTER før noget som helst bliver vist...

Er det den der musik ting ?

Jo - det skal nok være fordi Publisher er blevet brugt...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
13. marts 2005 - 14:33 #3
Forside fylder alt-alt for meget, over 4 MB !

Det kunne måske være lyden!

Hvis du ønsker at lave hjemmesider i fremtiden, så er det dårligste program at lave det i:
Microsoft Word
det andet dårligste Publisher

Prøv at findet noget andet, og gå udenom Microsoft's Frontpage.
Ja, jeg ved det er meget mere besværligt ...men!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. marts 2005 - 14:34 #4
Så skal du også fedte lidt med navnet på siden (i TOPPEN af IE) - samt navnet ved [Føj til foretrukne] - pt. hedder den [Startside] ???
Avatar billede stone Forsker
13. marts 2005 - 14:36 #5
microsoft er jo kendt for at generere en masse junkkode...

siden tager en eftermiddag for at blive vist...første side hedder startsiden.htm??

prøv at omdøbe den til index.htm så vil den loade hurtigere
Avatar billede stone Forsker
13. marts 2005 - 14:49 #6
hov den hedder index.htm ...sorry men siden er alt for tung som fotograf pointerer
drop musikken den er kun en irritation for brugeren.
Avatar billede hcma Novice
13. marts 2005 - 14:59 #7
fylder alt for meget (tager over 1 minut at trække ned på min 1mb forbindelse)
Benyt et anden program til at lave hjemmesiderne (alt andet end word og publisher)
Man kan komme langt med MS Frontpage (særligt hvis man kombinerer det med ren kodning i notepad)
Avatar billede stone Forsker
13. marts 2005 - 15:40 #8
ja men jeg tror ikke at codemanager er hardcore programmør i hp, har selv lavet sider i frontpage som er ok men man skal stadig redigere lidt i den junkkode den laver.
Avatar billede codemanager Nybegynder
14. april 2005 - 18:11 #9
luk