Avatar billede coladrenge Nybegynder
13. marts 2005 - 09:23 Der er 4 kommentarer

Samarbejdspartner søges

Hej

Vi er en mindre virskomhed som udvikler systemer til offentlige inst samt privathospitaler. Men vi fik en lille spændende opgave ind fra en privatvirksomhed, som nu er udviklet og skal ud at kører hos andre kunder med det samme behov.

Virksomhedens problem gik i alt enkelt ud på at man ønskede at emails som virksomhedens sælgere sendte ud var ens(der er cirka 100 sælgere i virksomheden). Løsningen er blevet at der er udviklet en designer til administratoren som gør det muligt at designe en række standard signaturer. Data fra den enkelte bruger hentes i Active Directory. Signaturen kan oprettes i eksempelvis i HTML og indsætte referncer til eksempelvis en webserver således at systemet også kan bruges til markedsføring.

Det som der er behov for er en samarbejdspartner som kan opsøge kunder og forstår at skabe tillid hos kunderne. Der vil være tale om en 50/50 ordning.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
13. marts 2005 - 11:17 #1
Skal det laves som application eller web service eller hvordan ?
Avatar billede areon Nybegynder
13. marts 2005 - 14:51 #2
Jeg er i tvivl om hvad det hele går ud på?
Kan du sende mig en mail med lidt flere oplysninger??

ts@net4you.bg
Mvh
Thomas Sørensen
Avatar billede kasper.h Nybegynder
13. marts 2005 - 14:56 #3
Det er vel ikke så svært, de har udviklet en applikation, og så søger de en partner som kan sælge den.
Avatar billede areon Nybegynder
13. marts 2005 - 14:59 #4
Ahh ja.. der faldt 25 øren.. så ikke lige de første linier rigtigt. :) sry