Avatar billede unknownman Nybegynder
12. marts 2005 - 13:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database Help

All right....You people out there gotta help me...

Det drejer sig om min Infor. Teknologi Eksamens Projekt.
hvori jeg skal oprette en Database over en klub med medlemmer.

Problemmet er at jeg ikke rigtig ved hvordan, jeg skal lave noget "KONTINGENT"
system, hvori jeg kan se om en medlem har betalt den årlig kontingent eller ej.

Hvis der er nogen af jer der er super gode til "Microsoft Access" - og som har tid idag, til at hjælpe mig over msn med det: Database2005@microshit.com så vil jeg være super glad...

Tak for hjælpen.....
Avatar billede unknownman Nybegynder
12. marts 2005 - 20:46 #1
I BEHØVER FAKTISK ikke....at hjælpe mig over MSN i kan bare....
HJælpe mig her på forummet.....hmm....
Avatar billede unknownman Nybegynder
12. marts 2005 - 20:48 #2
Jeg kan godt DONERE flere POINT - hvis det, det i vil have....PoinTs
Avatar billede unknownman Nybegynder
14. marts 2005 - 10:38 #3
Godt