Avatar billede hadaps Nybegynder
11. marts 2005 - 19:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opstille tekst

Hey

Hvordan kan jeg opstille en tekst på følgende måde, så man samtidig kan klikke på teksten, og ændre baggrundsfarven for hver linie forsig, mine tanker er gået i noget tabel værk, (nok pga alle de hjemmesider jeg har lavet) men ved ikke hvordan det skal gøres, og om det er måden at gøre det på.

tekst:
--------------------------------------
Idag:
    - underpunkter til idag
    - der kan være flere af slagsen

Imorgen:
    - underpunkter her
    - osv.
--------------------------------------
Avatar billede hadaps Nybegynder
11. marts 2005 - 19:07 #1
ps. det er til en applikation og IKKE til nettet
Avatar billede hadaps Nybegynder
12. marts 2005 - 08:08 #3
tjo.. den kan godt bruges, hvis jeg bare kan få lov til at kontrollere fraverne, så nogle af punkterne ikke skifter farve når musen er over dem (jeg kan ikke finde det nogle steder)
Avatar billede burningice Nybegynder
12. marts 2005 - 09:11 #4
kan du ikke bruge

node.BackColor = Color.Black;
node.ForeColor = Color.Gray;
Avatar billede hadaps Nybegynder
12. marts 2005 - 09:31 #5
backcolor er fint (baggrundsfarve) og forecolor er skriftfarven, men når musen bliver ført over noden, bliver default farverne vist :(
så hvordan kan jeg lave dem om for enkelte nodes?
Avatar billede hadaps Nybegynder
05. juni 2005 - 12:42 #6
projektet blev alligevel ikke til noget...