Avatar billede coolstar Nybegynder
11. marts 2005 - 16:14 Der er 1 løsning

Kontor fællesskab

Hejsa alle I ekspert kollegaer!

Jeg og mit firma CodeVision står og skal finde nye locations til vores hovedsæde i odense. De nuværende afløses af nye, og det er derfor jeg har lavet dette opslag.

Vi søger 1-2 partnere til et kontorfællesskab, hvor vi opretter et netværk i de pågældende kontor locations og bruger hinandens kompetencer på tværs.

Sammen står man stærkest, derfor er vi på udkig efter 1-2 som kan gøre os stærkere og den anden vej tilbage.

Vi søger 1-2 som er over 18, og som selv har grafisk eller teknologisk virksomhed, gerne i opstart fasen, så vi kan bygge vores forretning på en stille og fornuftig måde.

Kravet er naturligvis at begge 2 skal være i stand til at have deres daglige gang i kontorne i odense og have lysten til at starte det her fællesskab.

Jeg har forestillet mig at vi deles om udgifter til husleje og ellers er individuelle omkring det resterende, som indretning mm.

Jeg ser frem til at hører fra jer!
Avatar billede coolstar Nybegynder
27. august 2005 - 18:06 #1
lukker