Avatar billede dawg Nybegynder
26. marts 2001 - 22:59 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

fastfrysning af height i tabel

hvordan fryser man sin height i en tabel saa den ikke aendres selvom man evt laver en <br> eller noget lignende...
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. marts 2001 - 22:59 #1
tjaeh
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. marts 2001 - 22:59 #2
hovsa.. forkert spm.!
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2001 - 22:59 #3
kan ikke lade sig gøre...
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2001 - 23:00 #4
man kan til enhver en tid udvidde en tabel, hvis bare indholdet fylder mere end hvad der egentlig er plads til...
Avatar billede repsac Nybegynder
26. marts 2001 - 23:03 #5
Man kan ikke fastsætte en størrelse på en tabel. Den vil altid udvidde sig hvis der er mere i den end der er plads til ...
Prøv bare at set her på eksperten ...
.........................................................................................................................................................................................
Avatar billede repsac Nybegynder
26. marts 2001 - 23:04 #6
Ups. Sorry keysersoze! Glemte at refresh\'e ...
Avatar billede dawg Nybegynder
26. marts 2001 - 23:05 #7
nice fordeling huh...
Avatar billede olebole Juniormester
27. marts 2001 - 01:38 #8
<ole>
I virkeligheden er:
  <table height=\"200\">
...slet ikke standard efter HTML4.0. Du kan kun angive en width - at så browserne læser det er så en anden ting...selvom de ikke er helt enige om fortolkningen :)
/mvh
</bole>