Avatar billede deimos Nybegynder
10. marts 2005 - 10:26 Der er 1 kommentar

Ny til ASP.net

Hej

Jeg er lige begyndt på noget asp.net og jeg er igang med at lave noget login til en side.

Det er meget simpelt, Start siden har et link til en side, som man skal bruge login til, men så langt kommer jeg slet ikke, fordi den side som skal linkes til ligger i en undermappe og kan ikke browses.

Jeg kan ikke engang fra min IIS server vælge browse og se siden.

Her er min fejl.

Parser Error Message: Could not load type 'Deimos.Login.BrugerInfo'

Line 1:  <%@ Page language="c#" Codebehind="BrugerInfo.aspx.cs" AutoEventWireup="false" Inherits="Deimos.Login.BrugerInfo" %>

Det er nok ikke den sværeste fejl, men jeg har ikke kunne finde svaret nogen steder så håber i kan hjælpe.

Venlig Hilsen
Deimos
Avatar billede deimos Nybegynder
10. marts 2005 - 12:11 #1
Okey, har fundet ud af at jeg slet ikke kan linke til en fil i en mappe.
Jeg kan ikke engang åbne filen i mappen fra IIS uden den fejl meddelse kommer.