Avatar billede mullerbabe Nybegynder
09. marts 2005 - 10:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dvd brændningsskiver

Ville høre om der er nogen som ka hjælpe mig.. har nogle ting som skal lægges på cd.. men min brænder vil have et medie som har mer plads. Og jeg tænkte på om jeg ik bar kunnet tage dvd skiver da de jo har 4,7 gb.. nu får jeg at vide at jeg skal finde ud af om det skal vær pluds eller minus der skal stå på dem. og at det har noget at gør med hva min brænder ka tag.. hva gør jeg >?? og hvordan finder jeg ud af hva min brænder ka tag??
Avatar billede the_ghost Nybegynder
09. marts 2005 - 11:05 #1
Har du ikke papirerne fra da du købte din brænder, eller et link til dem, for der plejer  det at stå beskrevet.

Normalt skriver man det sådan:
plus = DVD+RW
minus = DVD-RW
både plus og minus = DVD+-RW
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2005 - 11:11 #2
Her kan du læse om skiverne:
http://www.gromit.dk/dvd/index.asp
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
09. marts 2005 - 11:14 #3
nej, jeg fik bar en masse skiver til maskinen da vi købte den for over 2år siden igennem lej leasey.. men tænkte på om der ik var et sted på selve maskinen hvor man kunne gå ind og kik
Avatar billede the_ghost Nybegynder
09. marts 2005 - 11:17 #4
Du har ikke stadigvæk en af disse skiver, for så stor det derpå... Ellers skulle det gerne stå fysisk på din DVD brænder
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
09. marts 2005 - 11:21 #5
den ligger på min recovery cd-rom.. som fulgte med maskine har jeg fået afvide.. ka ik vær rigtigt at jeg skal lægge den i maskinen og kører den
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
09. marts 2005 - 12:18 #6
hvordan acceptere man et svar fra jer.. prøver hele tiden -... det virker overhovdet ik når jeg trykker på acceptere
Avatar billede the_ghost Nybegynder
09. marts 2005 - 12:40 #7
Du skal markere den / de svar du vil acceptere og så trykke på acceptér
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
09. marts 2005 - 13:00 #8
oki tak.. for hjælpen.. blev ik meget klogere men tak alligevel