Avatar billede marinus1970 Nybegynder
09. marts 2005 - 09:27 Der er 1 kommentar

Styring af design

Hejsa jeg har prøvet at gennemskue nedenstående opbygning, men kan ikke lige finde sammenhængen... er der en der kan hjælpe med at belyse %CONTENT% i filen QATemplate.htm  jeg syntes det er gjort smart, og ville gerne lærer metoden...

http://www.xcent.com/products/quickauction.asp
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
27. januar 2006 - 09:05 #1
Gruden til at det er svært at se hvordan den er lavet, er fordi den er kodet i ASP. Når man ser på kildekoden til en ASP side, ser man den kun som HTML kode, og ikke ASP kode. Så den eneste måde du kan få at vide hvordan den er lavet, er ved at kontakte personen der står for hjemmesiden.