Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup af Palm

Jeg ønsker at tage backup af min Palm PDA ved synkronisering. Det ville være rart hvis det kunne ske ved synkronisering eller lign, at der så startede en lille batch proces som tog backup af alle filer og gemte dem et lokalt sted jeg valgte. Hvad siger I?

Bare sig hvad I har af ideer, også bare små tips!

Jeg er klar over at der findes et program ved navn Backupman som gemmer på memorycard, men findes der ikke et lille program der kan tage backup ved synkronisering og gemme denne lokalt et sted som er til at få fat i?
Avatar billede cob Nybegynder
08. marts 2005 - 17:53 #1
Egentligt laver palm softwaren jo en backup hver gang du synkroniserer.... der ligger en backup mappe inde i palmone mappen under programmer på din PC...
Hvis din palm eks er løbet tør for strøm - og du har mistet alle data - så bliver de genskabt når du synkroniserer på baggrund af den backup.... Backupman er mere en backup hvis man er væk fra info på sin PC....
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 17:56 #2
cob.. kan du lokalisere denne mappe lidt nærmere?
Avatar billede cob Nybegynder
08. marts 2005 - 18:04 #3
C:\Program Files\palmOne\DIT_PROFILNAVN\Backup\ - hos mig ligger den her - og indeholder de filer der er på palmen...
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 18:13 #4
HD:Brugere:DIT_BRUGERNAVN:Dokumenter:Palm:Users:DIT_PROFILNAVN:Backups på Mac