Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Backup af PocketPC

Jeg mangler lidt forklaring til hvordan jeg nemmest og bedst kan tage backup af en PDA med PocketPC eller Windows CE. Det må gerne være en lille et lille batch program der tager backup og gemmer til en eller flere samlede filer. Eller også bare en lille vejledning. Skriv hvad I ved!
Avatar billede renehinsch Praktikant
08. marts 2005 - 15:45 #1
Du skal bruge ActiveSync. Under tools finder du backup/restore. Du kan sætte den til at automatisk lave en backup hvergang der dockes. Det vil jeg anbefale da jeg har oplevet lidt for mange hard resets hvor alt går til factory defaults.
Avatar billede leifleif Nybegynder
08. marts 2005 - 15:46 #2
Hvis det er en 2210 er der indbygget et ret godt bach-up program. Skal det være mere avanceret finds der et godt prg. der hedder Sprite Back-up. Google er din gode ven.
mvh/leif b.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:46 #3
Tages der backup af alle indstillinger, filer og apps her?

Ved du hvor den gemmer denne backup, jeg ønsker nemlig at overføre filen til Remote Backup.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:48 #4
Min kommentar var til renehinsch, hvis der var nogen tvivl! :-)
Avatar billede renehinsch Praktikant
08. marts 2005 - 15:52 #5
Den gemmes default under
C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\ActiveSync\Profiles\%profile%
Men du kan frit vælge hvor den skal ligge.

Alt gemmes settings+patches+data+applikationer.
Jeg benytter v.3.7 af ActiveSync
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:53 #6
Super.. Kan du se hvilket format det er? .bak?
Avatar billede renehinsch Praktikant
08. marts 2005 - 16:10 #7
*.stg (Storage)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 16:15 #8
Fint.. og lige det sidste tillægsspørgsmål: Der er vel ingen problemer med restore/genskab?
Avatar billede renehinsch Praktikant
08. marts 2005 - 16:16 #9
Nix. Det er derfor jeg bruger det. Det virker fint
Avatar billede mtj111 Novice
14. marts 2005 - 21:25 #10
På min er der et program der hedder e-backup. Hos mig ligger det under programmer på PDA'en

Michael
Avatar billede michaels102 Nybegynder
29. april 2005 - 05:26 #11
Jeg bruger et program der hedder Sprite Backup Version, og det kan blandt andet laver selvudpakkene backup. du kan tage backup af alt, hvorimod det kan du ikke fra den i activesync...
http://www.spritesoftware.com/products/products.html