Avatar billede blackgusten Nybegynder
07. marts 2005 - 16:56 Der er 5 kommentarer

HJÆLP Nyhed script

MIT NYHEDS SCRIPT VIRKER IKKE

KONTAKT MIG PÅ    MSN:martin.ditlevsen@ofir.dk

giver point nå det virker..
Avatar billede plazm Nybegynder
07. marts 2005 - 16:59 #1
tror du har misfortået meningen med EXP.DK

Smid dit problem og din kode her så vi kan hjælpe dig
Avatar billede blackgusten Nybegynder
07. marts 2005 - 17:00 #2
Ja men forstå beder nå man snakker til hinanden ikke nå vi skriver til hinanden
eller fx jeg snakker til dig synes det er 100 gange beder + os jeg lære meget mere af det
Avatar billede exp Juniormester
07. marts 2005 - 17:09 #3
blackgusten >>
Sådan virker eksperten bare ikke.
Du opretter et spørgsmål, hvori du beskriver dit problem.
Brugerne herinde hjælper dig, du og dem der vælger at hjælpe dig udveksler oplysninger i tråden, og når i er nået frem til en løsning, tildeler du den eller de brugere der har hjulpet dig point.

Sådan virker eksperten, og sådan har den altid virket.

alle >>
Såfremt problemløsningen ikke foregår i tråden, og der efterfølgende tildeles point, vil dette betragtes som ulovlig pointoverførsel, og kan medføre deaktivering.

exp/coadmin
Avatar billede blackgusten Nybegynder
07. marts 2005 - 18:10 #4
OkaY det må du Undskylde..  exp
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2005 - 18:12 #5
Lige en kommentar, det hjælper ikke at råbe (skrive hele sætninger med store bogstaver). Jeg får i hvert til fald ikke meget lyst til at hjælpe !