Avatar billede muffer Nybegynder
04. marts 2005 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TOMTOM V.3.01Kan ikke installere kort

Hej Eksperter.

Jeg har ødlagt min Ipaq som Jeg købte med tom tom navigation.

Jeg prøver nu at installere tomtom softwaren på min gamle ipaq h1930 men efter installation når Jeg prøver at starte tom tom op på min ipaq. Så får Jeg besked om at Jeg skal indlæse et kort. Hvilket Jeg har forsøgt 2 gange. Men får stadig denne fejl. Og kan ikke komme videre.

Har kontaktet tom tom, Men eftersom at det er weekend nu... Så får Jeg tidligst hjælp på Mandag. (skulle gerne bruge den nu)...
Avatar billede smikkel Nybegynder
04. marts 2005 - 18:45 #1
skal lige høre dig om, køren du det fra cd'en eller fra hardisken, for hvis du køre det fra hardisken så får du den fejl
Avatar billede _carsten Nybegynder
04. marts 2005 - 19:21 #2
Ødelagt - hvordan ????

Lav en hard reset - og installer det hele fra cd'en.

Er det en h6340, tager det altså lidt tid inden installationen er fuldstændig afsluttet.
Avatar billede muffer Nybegynder
04. marts 2005 - 19:25 #3
-> Smikkel

Nej Jeg kører setup programmet fra tomtom cdén

-> carsten

Ødelagt = knust display
Avatar billede _carsten Nybegynder
04. marts 2005 - 19:43 #4
Okay - ja, det er ikke lige den vej man putter TomTom ind  :) :)
Avatar billede muffer Nybegynder
09. februar 2006 - 19:34 #5
spm lukket