Avatar billede gadebarnet Nybegynder
01. marts 2005 - 19:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

http request bare med FTP: og ikke HTTP:

Når jeg prøver at smide en ftp:// af sted med webrequest kommer der en fejl.

Er det ikke muligt ?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2005 - 19:12 #1
fra docs:

The .NET Framework includes support for the http://, https://, and file:// URI schemes. Custom WebRequest descendants to handle other requests are registered with the RegisterPrefix method.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
01. marts 2005 - 19:20 #2
Ja, det har jeg også selv læst mig til... Men kan du huske sidst vi "talte" om dette ?

Jeg er ikke kommet vidre, for jeg kan max ikke finde ud af det...

Jeg tænker lidt at skrive alle de url's ud i en textfil og så finde et program der kan hente dem, men hvilket program kan lige det ?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2005 - 19:29 #3
Det kan wget så vidt jeg ved !
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
01. marts 2005 - 19:31 #4
wget ?

Altså når vi taler kode eller program ?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2005 - 19:34 #5
wget kan læse URL'er fra en fil og hente dem
Avatar billede burningice Nybegynder
01. marts 2005 - 20:43 #6
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
01. marts 2005 - 21:59 #7
Jo jeg har :)

Dette her giver fejl : Dim resp As HttpWebResponse = CType(req.GetResponse, HttpWebResponse)

Hvordan får jeg teksten ud som den retunere ?
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
08. marts 2005 - 15:51 #8
SMid et svar
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
08. marts 2005 - 16:08 #9
lukker