Avatar billede suha Juniormester
27. februar 2005 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xara menu maker i Frontpage 2000

Jeg har lavet en drop down menu i Xara Menu Maker, som virker i Frontpage, når den står på en tom side, men - hvordan får jeg den til at virke i en table eller frame ?
Jeg har prøvet fra tabellen at linke til drop down menuen, så kommer der tekst frem som først åbner drop down menuen når man klikker på den.
Jeg har prøvet at kopiere htlm tekst.
Avatar billede nakita Nybegynder
27. februar 2005 - 15:47 #1
har du lagt Xara Add-on ind? så skulle det kunne køre af sig selv når indsætter din menu via FP's Xara add-on.
Avatar billede suha Juniormester
27. februar 2005 - 19:25 #2
nakita: Er lige kommet hjem, - kigger på det og melder tilbage.
Avatar billede suha Juniormester
27. februar 2005 - 19:42 #3
nakita: Har fundet den - tak. Vil du sende et svar?, så du kan få dine point
Avatar billede nakita Nybegynder
27. februar 2005 - 22:23 #4
Det var da godt at det lykkedes for dig
Hilsen Nakita