Avatar billede 205ctt Nybegynder
27. februar 2005 - 13:06 Der er 2 kommentarer

Kan kun uploade/overskrive gl. filer til server - ikke nye??

Det skal siges at det er anden gang jeg uploader til min server.
Mit problem er at jeg kun kan uploade og overskrive gamle mapper eller filer til min server?? Jeg har oprettet en ny mappe som skal uploades, men min windows commander 5.0 skriver blot "cannot create remote directory!" når jeg prøver at kopier den over på serveren...
Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede hcma Novice
27. februar 2005 - 14:10 #1
har du oprettet et websted i FP?  hvis ja - så skal dine nye filer + mapper ligge i selve webstedet og ikke på anden placering.
Avatar billede 205ctt Nybegynder
27. februar 2005 - 15:07 #2
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener.

Jeg arbejder i FP, hoster hos wannafind, og uploader med windows commander 5.0.
Jeg har alle mine filer på min hardisk, connecter mig til serveren med windows commander, forsøger at kopiere nye filer ind på serveren og fejlen kommer herefter med "cannot create remote directory"?
Hvis jeg nu blot ændrer på eksisterende filer og uploader dem fra hardisken går det helt fint.

Jeg har ikke overskredet min plads på serveren.