Avatar billede vigand Nybegynder
24. februar 2005 - 13:11 Der er 1 kommentar

DI-514 opsætningsproblemer

2 computere; en stationær(XP Home)og en bærbar (XP Prof.)+ DI-504.
Kan på den bærbare komme på nettet og til opsætningen af routeren. Er ved at læse tidligere indlæg om emnet nået frem til at jeg under "Advanced" skal konfigurere et-eller-andet; men hvad?
Den bærbare, som blot logger på nettet uden godkendelse af brugerid og password (fint!!) fungerer fint. Den stationære forsøger at oprette forbindelse via WAN-Miniport uden held....
Hvordan får jeg den til at gøre som dn bærbare; hvor i opsætningen ag routeren skal jeg ind, og hvad skal jeg skrive/ændre dér? Den bærbare har ikke fundet routeren.
Ingen problemer i at pinge på nogen af maskinerne.

Vh
Per Vigand
Avatar billede vigand Nybegynder
24. februar 2005 - 15:22 #1
Har fundet løsningen :)