Avatar billede kmd40 Nybegynder
24. februar 2005 - 11:58 Der er 9 kommentarer

Kan 2048/128KB line deles til 2 * 1024 linier i et netværk.

Jet har et routerbaseret netværk med 2 pc'ere.. men har problemer når den ene DL bruger den hele båndbredden, kan man dele det op i 2 linier på netværket.
Jeg kører Windows XP PRO på begger.
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 12:01 #1
Det program du bruger til at downloade med kan indstilles så det kun bruger halvdelen af det du har til rådighed.
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:02 #2
1. Der finde en ROuter som kan dele Intenet Forbindelsen
2. hvis du har en PC 3 ( aka Server ) så kan den dele Internet forbindelsen for dig.
3. Du kan Instalere fx Netlimiter på din Download Maskine og Sætte en Max Download / opload. på den.
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:03 #3
Jeg bruger selv en Server som jeg kan regulere Download og Oploads Hastigheden via Netlimiter til den specifike Ip
Avatar billede kmd40 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:04 #4
Ja det er jeg klar over, men er ude efter en måde så jeg kan styre det efter eget behov på hver PC, og ikke i det softwareprogram jeg DL med.
Avatar billede kmd40 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:05 #5
Det lyder super, er Netlimiter et Freewareprogram ?
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:08 #6
Yes du kan godt finde Netlimiter som gratis program men der så et par funktioner som du ikke kan bruge, men du burde sagtens kunne bruge det til det behov du har
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:09 #7
http://www.netlimiter.com/index.php?p=download

Inde på deres Hjemme side står der godt nok du kun har 28 dage men mener nok at der bare vil poppe et vindue op at man har overskredet tiden og man godt kan bruge det alligevel men den er jeg ikke 100% sikker på..
Avatar billede kmd40 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:40 #8
Jeg har prøvet at installere programmet, men den blokere min IE så jeg ikke kan komme på nettet. Min Outlook Express kan fint komme på... har du nogen erfaring med det.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:02 #9
Kan spørgsmålet lukkes?