Avatar billede darkside- Nybegynder
24. februar 2005 - 00:38 Der er 9 kommentarer

Find ud af hvad mit Bundkort er af mærke og model?

Kære Eksperter :)

Jeg har lige købt en brugt computer bare til at surfe på, men jeg kan ikke installere nogle lyddrivere da jeg ikke kan finde ud af hvilket bundkort der sidder i den. Det er onboard lydkort..

Hilsen Andreas :)
Avatar billede screem_brille Novice
24. februar 2005 - 00:45 #1
Everest fra Lavalys ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 01:28 #2
Som screem brille foreslår. Her er et link til programmet:
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Programmet er godt til at finde de drivere du mangler. Når du er inde på den hardwareenhed du mangler oplysninger/drivere om, scroller du bare ned i bunden. Der er et link til producentens hjemmeside hvor du kan downloade den driver du mangler.

Klart et program der kan anbefales.
Avatar billede c-holst Novice
24. februar 2005 - 06:36 #3
husk at du også skal installere driverne til dit chipset før du installerer driverne til dit lydkort, eller virker det ikke her hos mig.
fortæl os hvilket bundkort du har, så lægger jeg nogle links til de ting du skal bruge
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
24. februar 2005 - 08:34 #4
måske kan denne også bruges.....
http://www.drhardware.de/english/pghpload.htm
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2005 - 06:49 #5
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:02 #6
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede olddirty Nybegynder
13. maj 2005 - 18:25 #7
Undskyld jeg har været så lang tid om at svare, men altså...

Chipsættet er: SiS 635

Og bundkortet hedder: ECS P6S5AT

Kan i finde nogle links til drivers? Jeg kan ikke finde nogle der virker nemlig!
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 19:09 #9
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst