Avatar billede gooni Nybegynder
23. februar 2005 - 09:49 Der er 1 løsning

Folder size passer ikke.

Hvis man højreklikker på den overordnet "Mailbox" og så siger "Properties" og så "Folder size" fortæller den hvad mappene fylder på exchange serveren.

I toppen står der 2 felter, size og total size, men hvis man tæller de mapper der står nedenunder sammen, passer de ikke med de felter foroven.

Nogen der kan give en foklaring på om der er noget galt eller om der ligger noget et sted som den ikke viser i "Folder Size".
Avatar billede gooni Nybegynder
11. marts 2005 - 15:02 #1
ingen svar og endte med vi selv fandt ud af det.

Det var fordi at personen havde lagt sine mails fra sin "indbakke" og ned i selve "postkassen"