Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. februar 2005 - 13:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

print på flere a4 ark

Hvad findes der af programmer hvor man kan printe et mindre billede (muligvis vektor) ud således at de fylder måske 20 a4 ark? Jeg har photoshop det er ikke noget vel?

/Nikolaj
Avatar billede hcma Novice
22. februar 2005 - 16:32 #1
det afhænger helt af din printer. Ellers er du nødt til at splitte billedet op i de sektioner du nu får behov for, og det kan du f.eks. gøre i ImageReady/Photoshop.
De fleste hjemmeprintere (bl.a. min)kan printe "plakat" ud fra et A4 billede. En plakat = 4 x A4 og hvis du har 20 sider, må det eksempelvis blive 5 x 4 plakater.
Men det kommer jo helt an på grafikformatet (skal nok være vektor) og den bredde/højde du skal bruge som færdig print.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. februar 2005 - 16:56 #2
Tak skal du ha, jeg havde faktisk lige sat printeren i gang med 6*6 plakat så det ser bare fint ud. Smid du et svar for din tid. :))

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. februar 2005 - 10:52 #3
svar dog manner/kvinner ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. marts 2005 - 13:43 #4
æv :(
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2005 - 14:02 #5
sorry -> fik først mail nu om tråden. ved ikke havd der er sket og stadig sker med eksperten.dk, men der mangler af og til mails :o(
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2005 - 14:02 #6
og nu går jeg en tur for at nyde det gode vejr :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. marts 2005 - 14:11 #7
God tur :))