Avatar billede jiltedace Nybegynder
22. februar 2005 - 12:07 Der er 3 kommentarer

DVD-klip til Mpeg

Hey...
Jeg har i tideners morgen lavet nogle små novellefilm på "amatør" basis, som jeg nu har fået lagt ned på dvd... Jeg har så en hjemmeside hvor jeg gerne ville ligge nogle små klip ned, fra filmene....

Så mit spørgsmål går på om der er nogen der kender til noget software hvor man let og simpelt kan konvertere klip fra DVD, til mpeg...!?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
23. februar 2005 - 00:10 #1
Læs lige denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/591589
Avatar billede jiltedace Nybegynder
24. februar 2005 - 15:01 #2
Hej Jakob..
Tusind tak for dit svar, desværre kører det stadig ikke helt smertefrit...! :(
Det går fint indtil jeg skal importere filen til Movimaker, for der får jeg en besked om at jeg mangler de korrekte codeks, eller noget i den stil... Hvis jeg spiller filen i Windows Media player kommer kun lyden frem... intet billede!!??
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
25. februar 2005 - 01:22 #3
Kan du komme ikke lige komme med fejlmeddelelsen skrevet som den står på skærmen. Problemet med codec'et er normalt til at løse