Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 16:12 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

er mine dage på eksperten.dk talte?

hej,

jeg læste lige reglerne igennem efter der er kommet opdatering, og faldt over punkt 1.4 (jeg kan ærligt talt ikke huske om den fandtes før - har ellers læst dem)

der står man ikke må benytte domænenavne som brugernavn, og eftersom jeg kalder mig elskermad.dk herinde på eksperten er jeg vel ikke ønsket med mindre jeg skifter navn hvilket jeg ikke ønsker da jeg har heddet dette siden 2002!?

trist
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. februar 2005 - 16:15 #1
Det afhænger da af, om elskermad.dk er et domæne, for er det ikke det, så er det jo i orden, eller ?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 16:16 #2
det er et domæne, men ikke et der bliver brugt til andet end mail
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. februar 2005 - 16:18 #3
Men er det ikke lige som at køre for stærkt på vore veje ?

Det er først når man bliver stoppet af en strisser, at det er et problem !
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 16:20 #4
jo det kan godt ske - men det er jo heller ikke sjovt at blive snuppet for at køre for stærkt og ville da være trist at blive deaktiveret pga. en lorte regel...
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. februar 2005 - 16:23 #5
Jeg håber da, at der bliver skrevet til dig først med en advarsel.
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. februar 2005 - 16:26 #6
Jeg kan se du er Pro bruger, så skulle "uheldet" være ude, så kan du ændre bruger navn.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 16:59 #7
ja men som skrevet ønsker jeg ikke dette, og synes der i reglerne burde være skrevet at brugere oprettet inden x/x 200x ikke var omfattet af reglen
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. februar 2005 - 17:00 #8
Ja, det kan du have ret i.
Avatar billede kenp Novice
18. februar 2005 - 17:07 #9
Læg mærke til at reglerne kun gælder med tilbagevirkne kraft til den 12. august 2004, og da du er oprettet før kan det jo ikke gælde dit brugernavn, men du kan ikke oprette et nyt hvor det er inkluderet et .
Avatar billede roenving Novice
18. februar 2005 - 21:19 #10
Reglen har faktisk været gældende mindst siden maj 2003, hvor jeg kom igen til eksperten, og ingen er blevet relegeret pga. et navn, som ikke kan oprettes idag !-)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 21:58 #11
hvem har givet mig dårlig karma for at have oprettet dette spm? Vær venlig at stå frem tak
Avatar billede arlet Juniormester
18. februar 2005 - 23:08 #12
roenving -> Har du et svar på hvad der er sket med alle karma tildelingerne??
Avatar billede roenving Novice
18. februar 2005 - 23:22 #13
Næh, det har jeg også undret mig over ...

-- men Jacob har lavet nogle tilpasninger, et gæt kunne være, at der var utilsigtede bivirkninger ...
Avatar billede arlet Juniormester
18. februar 2005 - 23:24 #14
ok.

Det kunne jo være at det utænkelige var sket og I havde fået nogle informationer*S*
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2005 - 23:25 #15
Det kan være, han er ved at lave "afsender" på karmatilkendegivelserne :-)
Avatar billede roenving Novice
18. februar 2005 - 23:32 #16
Det er tilladt at være optimistisk !-)
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2005 - 23:34 #17
Nemlig :-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. februar 2005 - 23:55 #18
Det ville da være dejligt
Avatar billede roenving Novice
19. februar 2005 - 00:01 #19
Forøvrigt var den nugældende regel om at bruge et domæne-navn som brugernavn allerede i kraft, da jeg kom tilbage i foråret 2003, så der er nok ikke meget at være bekymret over i den henseende !-)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. marts 2005 - 21:09 #20
he he :P