Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. februar 2005 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger server sponsor

Hej,

Jeg har et webhotel, pro  på Surftown, men de vil åbenbart ikke hjælpe mig med at jeg kan få Cron job til at køre plus et andet "server billed"-program.  www.imagemagick.org

Det er for at kunne køre vores nye projekt.
Serveren skal være pæn hurtig, da vi regner med at få medlemmer i tusindvis efter nogen tid.

Vi kan godt betale en smule, men har ikke pt råd til at betale for en hel server... men så snart vi får "gang i biksen" så skal vi nok.

Vi ved ikke rigtigt hvad vi kan gøre for en sponsor, men reklame på siden og via tusindvis af flyers som bliver delt ud.

Håber at høre fra jer.

vh
kasper
Avatar billede superbent Nybegynder
18. februar 2005 - 15:24 #1
Hvad drejer siden sig om? hvad er adressen? hvem er målgruppen?

Hvor meget trafik regner i med at skulle benytte?

Hvor meget kan i betale pr. måned til at starte med, for serverhostingen?
Kontakt daniel.chr@gmail.com med mere info evt.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. februar 2005 - 15:40 #2
mail sendt
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
18. februar 2005 - 17:45 #3
Fandt I ud af noget? - ellers kan jeg måske også hjælpe dig.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. februar 2005 - 17:47 #4
Jeg regner med det, et ret godt tilbud jeg har fået. men du kan skrive til kasperkejser@hotmail.com  for at give info.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
18. februar 2005 - 17:57 #5
Nej nej, jeg vil ikke mase mig på. Vent nu blot og se om I finder ud af noget, og hvis det glipper kan du skrive til info@interhost.dk :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2005 - 09:38 #6
Ja du skal også være velkommen til at skrive til mig, for et tilbud, men hvis du allerede har fået et super tilbud fra Superbent, så er dt jo som det skal være og du har fået den hjælp du efterspurgte :D
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
28. februar 2005 - 09:20 #7
Ja, jeg har taget tilbud fra Superbent. Men ellers tak for jeres interesse.

mvh
kasper
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 16:04 #8
lukker